Carrefour Polska Partnerem maratonu we Wrocławiu

11 września br. z Al. Paderewskiego wystartują uczestnicy 34. PKO Wrocław Maraton. To najpopularniejszy bieg uliczny na Dolnym Śląsku, organizowany od 1982 roku. Carrefour Polska po raz trzeci został Partnerem tego wydarzenia.

W ramach realizowanej strategii promocji zdrowego stylu życia, Carrefour prowadzi w Polsce szereg działań zachęcających klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma angażuje się w organizację maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także w dużej rangi wydarzenia sportowe takie jak Tour de Pologne. Carrefour wspiera zarówno biegaczy i swoich pracowników biorących udział w zawodach, jak również kibiców, którzy licznie przybywają żeby dopingować sportowców na trasach.

W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami maratonu we Wrocławiu, który w ubiegłym roku ukończyło prawie 5 000 osób. Jako Partner sieć przekaże na rzecz uczestników biegu m.in. banany oraz czekoladę. Są to produkty, które posłużą do regeneracji podczas startu na dystansie 42 kilometrów.

Zawody we Wrocławiu to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, do którego należy również Maraton Warszawski oraz Cracovia Półmaraton Królewski. W ubiegłym roku w biegach, których sponsorem był Carrefour, wzięło udział 16 000 biegaczy. Odbyły się one w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Rybniku, Bytomiu oraz Gdańsku.

Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną - zwłaszcza dzieci. W ramach prowadzonego już drugi rok programu „ABC Zdrowego Żywienia” we Wrocławiu odbyły się warsztaty edukacyjne na temat zdrowego odżywiania. Wzięli w nich udział uczniowie z wrocławskich szkół podstawowych oraz gimnazjów, a zajęcia prowadzili eksperci z Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Program „ABC Zdrowego Żywienia” był realizowany również w siedmiu innych miastach w Polsce.

Carrefour stara się zachęcać Polaków do zdrowego stylu życia, oferując szeroką i różnorodną ofertę produktów prozdrowotnych. W specjalnej strefie „Świat Zdrowia” w sklepach Carrefour dostępne są produkty dla diabetyków, bezglutenowe, sojowe, o obniżonej wartości energetycznej oraz wybrane produkty ekologiczne.

 

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.